لاتاری گرین کارت امریکا چیست ؟

راهنمای جامع لاتاری امریکا

دوستان گلم این خدمات یعنی (قرعه کشی گرین کارت امریکا معروف به لاتاری گرین کارت امریکا) کاملاً کاملاً کاملاً رایگان است اما متأسفانه برخی افراد سودجو شروع به اخاذی و کسب پول از این طریق نموده اند. حتی در سایت وزارت خارجه امریکا به فارسی نوشته که این خدمات رایگان است. از آن مهمتر گول تبلیغات این شیادها که توی وب سایت هاشون زدند ثبت نام لاتاری گرین کارت امریکا با خدمات پس از قبولی را اصلا نخورید! اصلا نیازی به هیچ کس و هیچ چیز ندارید و همه مراحل را به سادگی می تونید انجام بدید. اگر شانس با شما یار بود و برنده شدید بعداً می تونید تمام اطلاعات را باز در همین اینترنت بیابید!!!

باید خدمتتان عرض کنم که Lottery خدماتی کاملاً رایگان است و من به مرور در ادامه همین صفحه توضیحات کامل را برای شما در خصوص نحوه ثبت نام و تمام مدارک مورد نیازتان که یک عکس پاسپورتی بیش نیست خواهم داد. همچنین طبق قوانین اگر کسی به جای دیگری ثبت نام کند و اثبات شود ثبت نام او حتی در صورت قبولی باطل است پس لطفا با دقت بخوانید.

اگر می توانید انگلیسی بخونید به این آدرس برید توش همه آدرس ها را توضیح داده و بازم می گم توی این سایت هم نوشته ای ملت ایران و دیگر ملت ها و خصوصا ای ایرانی ها پول بابت ثبت نام لاتاری ندید ثبت نام رایگان لاتاری که برای سال 2012 با کد DV-2014 شناخته می شود کاملاً رایگان و مجانی و مفتی است و قبلاً هم مفتی بوده و مربوط به امسال نیست! لاتاری سال 2012 با عدد 2014 شناخته می شه چون تا سال 2014 شما باید وارد خاک امریکا شده باشید. و لاتاری 2013 بالطبع با کد dv2015 شناخته خواهد شد.

http://www.americangreencard.com/

این هم آدرس لینک ثبت نام رایگان لاتاری free register lottery در سایت وزارت امور خارجه امریکا :

http://www.dvlottery.state.gov/application.aspx

آغاز ثبت نام سال 2012 از 2 اکتبر مطابق با 11 مهر 1391 یا 11/07/1391 به مدت یک ماه تا 3 نوامبر 2012 مطابق با 12 آبان 1391 یا 12/08/1391 می باشد لذا ممکنه الان که برید لینک باز نکنه. برای سال 2013 هم دقیقاْ باید در همین حدود یعنی از 11 مهر 1392 تا 12 آبان 1392 به آدرس فوق مراجعه کنید.

برای اینکه بدونید چه عکسی باید بسازید برید عکاسی و بگید برای پاسپورت عکس می خواهم

قرص صورت باید کامل پیدا باشه

سایز 600×600 پیکسل

حجم بین 100 تا 250 کیلو بایت

بدون سایه و زمینه سفید و رنگی

این سایت به شما در تهیه عکس کمک می کنه :

http://www.americangreencard.com/howenter.htm

این هم سایت خود وزارت خارجه که 10 یا 15 روز قبل از آغاز ثبت نام به شما می گه که چه عکسی برای هر سال نیاز است :

https://www.dvlottery.state.gov/photo.aspx

و از همه مهمتر داخل سایت فوق عکستون را می توانید چک کنید که آیا حائز شرایط هست یا نه!

بعدش در 15 جولای سال (در تیر ماه سال بعدش) باید خودتون به آدرس زیر مراجعه کنید و ببینید برنده شدید یا نه با استفاده از کدی که در هنگام ثبت نام دریافت کرده اید. توجه کنید که وزارت خارجه در هیچ شکلی با شما نه تلفنی نه ایمیلی و نه مکاتبه ا ی برنده شدنتان را اطلاع نمی دهد :

https://www.dvlottery.state.gov/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 9 مهر 1393برچسب:ثبت نام لاتاری امریکا,ثبت نام گرین کارت امریکا,,ساعت 18:5 توسط mr bahari| |